初登り

今年初登りしました。
とはいってもハイクは30分ほどでかなり予行練習的でしたが、久しぶりのスノーシューでよたよたでした。
やはり道具は最新がよいかと。昔のアトラスはいまだにヒールリフターはないし、デカいので取り廻しよくなかったです。
でも雪は前月の北海道よりも軽く、深さも膝上ぐらいでよいですね。
これくらいなら毎週でも登りたいと思います。
群馬は近いけど、帰りの渋滞。。。避けるにはお昼までにでないと。。。
なんかそれだと楽しみきれなくて、僕は帰れません。

I have first snow hiking for snowboarding in 2010.
it was easy access and releuxe style as like practics in around 30minuts. my atlas snoe shoe was too big and no lifter. i realize that tool must be change allways new if love to confortable style. snow condetion was good!! it was lighter than niseko and pretty deep with over knee height snow. i`d like to keep hiking every weekend if snow is this level.
but i hate trafic jam when we back to home,, it should end snowboarding before noo if escape the trafic jam.

but i wouldn`t get back to home before noon. i want ride more and more....







今回はウッデイーも参加。Uddy with cham jacket


いつも頼りにしていますARAIさん。real police man MR.ARAI.


一瞬の太陽。split sun.